28 iulie 2010

Bar de fructe sculptate

M-am intrebat zilele astea ce mi-ar place sa am obligatoriu la un eveniment din viata mea (ca ceea ce nu mi-ar placea – stiu)?

R: BAR DE FRUCTE ! (cu un maestru ciocolatier langa :) )

Sunt absolut fascinata de baruri de fructe: sculpturi/gravuri in fructe si fondue (cocktailuri din cubulete de fructe cu ciocolata +/-alcool). Pe langa faptul ca arata spectaculos, iar un bar bine facut e de’a dreptul arta.. este si foarte apreciat de invitati.

Si, pentru ca imi place atat de mult ideea aceasta, in 17 iulie 2010 am organizat impreuna cu Ama un eveniment in Timisoara, in care am impartasit cu 30 de invitati aceasta arta: Atelier FRUCTMANIA. Iata ce a iesit:



Mi-am propus sa exersez si acasa ceea ce am invatat la FructMania (sub indrumarea maestrului bucatar Pavel Kiss), iar pentru asta imi voi cumpara un set de cutite speciale pentru sculptura in fructe/legume. Trebuie sa va mentionez faptul ca aceste cutite, fiind ustensile profesionale, sunt destul de scumpe si se gasesc in magazine specializate. Spre exemplu am gasit un set de 8 piese la 285lei + TVA (se pot comanda online)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...