15 august 2010

Desert de seara intr-o vara :)

Si a trecut si Atelierul de Deserturi de Vara - intalnire culinara din seria evenimentelor "Cu Ama in Bucatarie". A fost o experienta grozava: lume noua, lume veche... lume buna si vesela! :)

[Poza de grup - au chiulit cativa :) ]

Am impartit zambete, ne-am facut portrete, am prajiturit si am impaturit servetele in cele mai surprinzatoare forme.



Ama a prezentat o reteta de desert (cheesecake) ce nu necesita coacere si a impartasit mici secrete si trucuri din bucataria ei.

Eu, va marturisesc ca in aceasta editie am propus participantilor un exercitiu mai ciudatel si destul de personal: desen/portret al unei persoane de la masa la care s-au asezat + 3 motive (scrise) pentru care sa zambeasca in fiecare zi. A fost un pretext de care m-am folosit pentru ca mi-am dorit:
  • sa facilitez cunoasterea invitatilor intre ei
  • ca invitatii sa se UITE cu adevarat la cei de langa ei
  • ca invitatii sa se VADA prin ochii celor din jurul lor
  • sa plece de la atelier cu 3 motive pt care sa zambeasca in fiecare zi :)
Unii au fost initial reticienti...dar s-au "predat" repede grupului si au intrat in joc.
O surpriza placuta a fost o participanta fidela la atelierele noastre care, pana la deserturi, am vazut-o ca fiind o fata deschisa si curioasa, dar retrasa si la locul ei. Ei bine, de data aceasta a inflorit (la propriu si la figurat!). Si-a pus o floare in par (impreuna cu celelalte fete de la masa), iar cand a venit momentul "artistic" al servetelelor ne-a lasat masca cu priceperea ei: a facut pantofi din servetele..de s-au "incaltat" aproape toti :))

O alta surpriza placuta a fost diversitatea grupului de la Atelier: copii, baieti, fete, doamne , domni- mi-a placut aceasta reteta si mi-a placut modul in care s-au imbinat cele 35 de "ingrediente".

Alaturi de noi in aceasta editie au fost: FoodCrew (extrem de haiosi!), Lactitalia (cu o ricotta de vis), Hotel Ana (primitori ca intotdeauna), Creative Circle (cu o grafica delicioasa) si Mihai Albu (merita sa-i vedeti portofoliul foto!)

Va asteptam la urmatorul atelier culinar!
Imbratisari racoroase :)

PS. seara nu au fost tzantzari, insa s-au adunat la bec niste ganganii mici,verzi - stie cineva ce vietati sunt alea? e plin de ele..si eu pana acum nu am vazut asa insecte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...