18 ianuarie 2011

Donatii din Decembrie onco-Luis Turcanu

In decembrie 2010 am facut un apel umanitar pt innoirea camerei de joaca de la sectia de oncopediatrie Luis Turcanu Timisoara. Ne-am propus un pic de magie si a iesit o minune :)

Am serbat zile de nastere, am sarbatorit toti Mosii (care au venit cu cadouri pt fiecare copilas), am schimbat jucariile din camera de joaca - iar copiii se bucurat foarte mult!
Desi ne-a prins 4dimineata facand ordine in camera de joaca (la 01.59 inca se dezinfectau jucarii :)), rezultatul a fost minunat si, atat noi - voluntarii Asociatiei Little People, cat si cadre medicale si parinti, am avut un sentiment de bucurie pentru ceea ce s-a intamplat! Le multumim celor care au fost alaturi de noi in acest demers - au facut o diferenta pt zeci de copii internati la oncologie, pentru care spitalul este (din pacate) a 2-a lor casa.


Aveti grija de sanatatea voastra si a celor dragi! Mergeti periodic la control si nu ignorati semnele. Pretul este prea mare si prea dureros pentru a merita ignoranta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...