09 iunie 2011

Fimo: Albinute

Am primit multe e-mailuri ce vizau articolul "Decor botez: Albinute" Acolo prezentam torturi, borcanase, spatule - toate personalizate in tema albinutelor. Tot acolo am prezentat si albinutele facute de mana prin tehnica mixta  cu baza quilling 3D. Acele albinute sunt tare haioase, insa nu prea pot fi oferite ca marturii deoarece sunt fragile (ex. aripioarele din hartie se pot rupe/indoi foarte usor).  Drept urmare s-a impus (by popular demand) sa mesteresc albinute din pasta polimerica! :)

Aripioarele albinutei sunt super speciale: se vad in intuneric pentru ca am folosit pasta polimerica fosforescenta! :)

Tortita metalica am lasat-o mai lunga pt ca inca nu m-am gandit unde si cum integrez albinuta (poate o agat de un lantisor, de un breloc sau sa o fac cercelus? )

Albinuta agatata de lantisor

Albinute cercelusi

Albinuta breloc
Tot zumzaind cu albinutele am experimentat si un stup de albine :)

Stuody>
si RedFenyx
Foarte dragute albinutele - acum lucrez la finalizarea lor ca figurine - fie ca sunt cercei, brelocuri, magneti eext-align: center;">Cercelusi albinute
Albinute haioase am descoperit si la Cernittando:
Bratara cu albinute
Revin cu poze!

Un comentariu:

  1. Foarte dragute...le-am descoperit din intamplare pe internet
    Felicitari... !!!

    Merita incercat si cu sistemul de prindere din spate :)

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...