15 iunie 2011

Fimo: Tutorial Oitza

Oitzele sunt printre figurinele mele preferate din pasta polimerica. Azi va prezint un tutorial pt oitze breloc:

Pregatiti Cernit negru si alb (varianta opac) - il folosim pt corp si ochi

Pentru fata pregatiti Cernit nuanta SunTan pt oita cu lana neagra si Flesh pt oita cu lana alba.

In cele ce urmeaza va prezin oitza alba. Prin urmare, framantati bine Cernit alb si faceti o biluta

 Pe biluta mare, lipiti muuuuuulte bilute mici. Mie imi place sa pun bilutele mici insiruite "ordonat"

Lipiti bilute multe, multe pana acoperiti integral bila mai mare.

Urmatorul pas, este sa aplatizati un pic zona unde se va lipi capul oitzei

Modelati fata si urechile. Urechile le-am modelat sub forma de picatura si cu o scobitoare am facut "pavilionul" urechii

Inserati o tija cu piedica. Din ea vom face agatatoarea, iar piedica tijei nu va permite ca agatatoare sa iasa din figurina (mai ales ca un breloc este supus unei uzuri destul de mari prin buzunare, genti etc.)

Ajunsi in stadiul acesta, urmeaza sa lipim ochii si, eventual, unele detalii (ce fac toata diferenta) :) Narile le-am facut cu o scobitoare.

Dupa ce am dichisit oitza, am dat-o pe obrajori cu blush :) ca sa fie imbujorata. Pe figurine micute, ma folosesc de un betigas de urechi pt a aplica blush'ul - imi ofera precizie.

10 minute la cuptor, unde coc figurina la 130 C.
Cand oitza s-a copt si s-a racit, o dau cu lac cu finish mat. Unele oitze le-am dat cu lac lucios, dar parca arata mai bine cu finish mat. :) Spor la meshterit!


Daca doriti breloc oita facut de mine, va rog sa-mi scrieti.

Subscrie blogului pentru a primi articolele direct in casuta de e-mail
 ______
Címkék: Kézműves, gyurma, bemutató, bárány
Tags: handmade, polymer clay, tutorial, sheep

3 comentarii:

  1. Am dat intamplator de blogul tau,e foarte interesant.Iar acest tutorial in mod special caci dupa aceasta metoda pot face figurinele din pasta de zahar(vorbesc de mine care fac torturi).

    RăspundețiȘtergere
  2. Adina, ce ne-am mai distra noi doua intr-o sesiune de modelat [zahar sau pasta polimerica] :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Duminica ti-am admirat oitele impreuna cu colega mea pe care am asemanat-o cu una dintre ele..m-am invartit pe blogul tau si vreau sa iti spun ca mi-a placut foarte mult ceea ce am vazut.
    Sunt fan chestii hand made(ma chinui sa fac cercei :)) ).La urmatorul atelier pe care il vei organiza, fie ca e culinar sau de modelaj voi incerca sa ajung.
    Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...