21 iulie 2011

Recomand: Arta Culinara Creativa [Sculptura in Fructe]

Sculptura de Pavel Kiss (Timisoara) @FructMania
Anul trecut pe vremea asta organizam Atelier FructMania - smoothies si sculpturi in fructe :) De atunci si pana azi am primit zeci de telefoane care ma intrebau cand reiau tema, de unde se pot cumpara cutite si unde se pot face cursuri de instruire. 

Invitatul nostru de atunci, Pavel Kiss, pur si simplu ne-a vrajit cu sculpturile sale precum si cu indemanarea cu care a sculptat (demonstrativ) pepeni. Norocul nostru (al timisorenilor) este ca Pavel locuieste in Timisoara si sculpteaza fructe pentru oricine doreste astfel de mici capodopere!



Varga Karoly
Zilele astea mi-a ajuns in inbox un e-mail ce mi-a atras atentia (si vreau sa il impartasesc cu voi) : Cartea Arta Culinara Creativa scrisa de maestrul bucatar multiplu medaliat olimpic si mondial Varga Karoly. Cartea trateaza sculptura in fructe si legume.

Cartea are 2volume si este scrisa in limba engleza si maghiara. Un volum costa 250 lei si se poate comanda la Asociatia Gastropan - tel. 0733. 313.042

In carte sunt prezentate fructele si legumele iar pasii prin care se realizeaza sculptura si aranjamentul sunt prezentati prin fotografii. Din pacate nu am vazut un index al cartii... Mi-ar fi fost util sa stiu cate sculpturi sunt ilustrate, cate pagini are un volum si detalii de genul acesta. La 250lei ma astept sa fie o carte "consistenta" ca informatie. Am vazut un preview de 3 sculpturi (in sfecla rosie, in ridichi si in para) si mi-a placut structurarea informatiei si calitatea pozelor. 

Pare o carte interesanta si utila pentru cei autodidacti (ca si mine)! Daca ati vazut cartea si aveti o parere despre ea, m-as bucura sa mi-o spuneti si mie. Sunt foarte tentata sa o cumpar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...