20 ianuarie 2012

Cernit Alb vs. Alb Opac

Pregatind materialele pentru Atelierul de Modelat Pasta Polimerica (de sambata, 21ian 2012), mi-am amintit dilema mea de "incepator", atunci cand mergeam sa-mi cumpar plastelina magica si inca nu lucrasem cu toate nuantele din gama Cernit: care o fi diferenta intre Cernit alb, alb opac si alb translucent???? Iata diferenta:
Cernit Alb (White 010), dupa coacere devine intr-o oarecare masura transparent, iar Cernit Alb Opac (Opaque White 027) devine alb mat - deloc transparent. Alb Translucent nu este prezent in poza, insa va pot spune ca acesta devine foarte transparent - aproape se vede prin el! 

Mostre de culoare/transparenta
 Mentionez ca in toata gama Cernit (Number 1, Glamour,  Neon, Translucent) culorile au grad de transparenta diferit. De aceea, va recomand, pe masura ce va cumparati polimer, sa faceti o margica  "mostra". Vedeti astfel si nuanta culorii dupa coacere, precum si gradul de transparenta. Cunoscand aceste "proprietati", se pot modela figurine senzationale, mai ales cu tehnica millefiori .

2 comentarii:

  1. Ieri am cumparat si eu prima mea punguta de fimo :-) insa air dry, nu la cuptor, pentru experimente. Abia astept sa lucrez cu fimo, sa vad cum e.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt curioasa ce meshteriti! :)

    sunt mai multe variante - microwave, air-dry...am vazut unii chiar fierb fimo..!

    marele AVANTAJ pt air dry este acela ca e usor (mai ales in varianta "light", "feather")fiind potrivit pentru bijuterii - mai ales bijuterii voluminoase.

    marele DEZAVANTAJ este acela ca gama airdry (atat la Fimo cat si la Cernit) este limitata in ceea ce priveste culorile si efectele (de exemplu nu exista night-glow, perlat, translucid, perlescent etc.)

    Am lucrat cu Cernit Feather Light air dry...si nu mi-a placut :( era faramicios,iar cand mi-am umezit mainile (conform instructiuni), m-am murdarit foarte tare de la el....si fara efect asupra texturii.

    Raman fidela polimerului ce se coace!
    Sunt curiasa de experienta ta!

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...