29 februarie 2012

Tutorial: Cum se leaga snurul de martisor


"Cum se leaga snurul de martisor?" - pare o intrebare banala... pana cand te pui sa-l legi si vezi ca nu sta nici cum in fontita!... nici in fontita simpla... nici in fonta dubla...nici cum.... si e lunecos si incapatanat! grrrr...


Primul gand care iti vine in minte este sa rogi pe cineva sa tina 2 degete pe care tu sa incepi sa legi snurul...dar e oare eficient? (va zic eu pe testate ca NU) 


 Al doilea gand (dar pentru acesta trebuie sa-ti scarpini putin imaginatia) este sa-ti faci un aparat de legat snur de martisor:


 Intr-un ghem de ata infigi 2bete de frigaruie, la o distanta potrivita pentru dimensiunea fontei. Eu am lipit perpendicular pe aceste bete, un alt bat deoarece atunci cand legam snurul, betele aveau tendinta sa se incline.


Ok, acum ca aveti aparatul, trebuie sa stiti ca este foarte important sa faceti 3noduri: 2noduri intr-o parte (spre voi) + 1nod in partea opusa. Snurul fiind matasos, ultimul nod are tendinta sa se desfaca - daca acest ultim nod este al 3-lea, el nu va afecta fontita.


Eu mi-am legat toate snururile de care aveam nevoie si abia apoi am scos betele de frigaruie din ghemul de ata. Fontitele nu s-au desfacut si nici nu s-au incalcit. Le-am scos de pe bete pe masura ce le puneam la martisoare! Easy-Peasy :)

Un comentariu:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...