11 iunie 2012

Poze FlowerPower

Pffffff... va puteti imagina cate flori s-au meshterit in weekendul FlowerPower?!?!... nah... la cate v-ati imaginat faceti x3 si rezulta varianta corecta! :)))

Am fost un grup mare si colorat, iar sambata am invins si caldura neasteptata ce s-a lasat peste oras. [chiar ma gandeam cum tremuram saptamana trecuta cu ochii pe  meteo ce prognoza furtuna... si am facut matanii sa tina vremea cu noi... parca prea a tinut! :)) ] Duminica a adiat vantul si a fost respirabil - ce bine!

Am avut parte de flori in combinatii surprinzatoare (pe unii/unele i-am banuit ca au mai facut..dar ei se jura ca nu ;) .... am sa ii cred pe cuvant.


Locatia a fost primitoare si m-am topit de dragul copiilor desculti prin iarba - au niste degetzele roz si moi si grase la picioare... :))) iar hamacul a fost atractia gradinii! Sa tot stai acolo


Multumim Crafty , Revista Atelierul si Mayra pentru sustinere!
Si o imbratisare maaaaare-maaaare trimitem catre Mihai pentru super-poze si lui Alin pt super-afis!


Un comentariu:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...