10 august 2012

Colier tip guler Peter Pan

In articolul precedent va spuneam ca migalesc un colier cu flori de liliac. Ei bine...este gata!

Colierul l-am lucrat dupa modelul de guler Peter Pan pentru ca il face foarte versatil. Poate fi purtat pe un decolteu, pe o rochie prinsa dupa gat, dar si la o camasa sau bluza pe langa gat - fiind detaliul ce face diferenta pt cea care indrazneste sa-l poarte.

Desi modelatul florilor de liliac nu este o mare filozofie, realizarea unei astfel de piese este extrem de migaloasa pentru ca sunt multe floricele de mesterit (colierul din imagine are aproximativ 150 de flori). Daca va incumetati sa faceti o astfel de piesa, trebuie sa va alocati 2-4zile pentru ea.

Varianta cu inflorescente mov + lila
 [...de graba nu ma mai bag la proiecte d'astea :))) cereti ramurica, buchetel...dar guler... geeezzz... aveti mila de mine :)) ]

11 comentarii:

  1. imi place foarte mult! Imi imaginez cat ai lucrat la el!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata,
    Colierul este f. frumos. Felicitari!
    Indraznesc sa te rog sa imi explici cum ai facut florile de liliac. Te ajuti cu vreun sablon sau totul este de mana? Florile arata atat de bine. Sunt perfecte!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna seara .
    as dori daca se poate unul si m.ar interesa pretul . multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Madalina,
      te rog scrie-mi pe e-mail sau pe facebook si iti dau toate detaliile: http://cameliaminisan.blogspot.ro/p/contact.html

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. http://cameliaminisan.blogspot.ro/2012/11/tutorial-ghirlanda-cu-flori-de-liliac.html

      Ștergere
  5. Buna. Imi place foarte mult gulerul si m ar interesa unul daca se poate..merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te rog scrie-mi un e-mail ca sa-ti arat ce modele am
      http://cameliaminisan.blogspot.ro/p/contact.html

      Ștergere
  6. buna,
    AS dori sa fac o comanda ...imi poti da adresa ta de email
    mersi

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...