18 decembrie 2012

Tutorial Globuri Personalizate

Globurile personalizate sunt un cadou simplu, frumos si usor de realizat. 

Despre ele v-am povestit si anul trecut. Pentru a realiza aceste ornamente, aveti nevoie de:
  • globuri - orice tip (sticla, plastic, polistiren, hartie etc.)
  • sclipici - glitter cu particule cat mai mici
  • lipici - puteti folosi aracet nediluat sau orice adeziv cu o consistenta mai densa si uscare transparenta. Eu am folosit adeziv pentru tehnica servetelului (decoupage)
  • recipient cu varf ascutit - gasiti astfel de recipiente in magazinele de bricolaj sau cele cu articole hobby.
Iata cum se procedeaza:
Puneti adezivul in recipientul cu varf ascutit, apoi scrieti pe glob textul dorit. Presarati sclipici si lasati globurile la uscat. Pentru uscarea lor puteti folosi ca suport un cofrag de oua sau cana/ceasca. Astfel globurile nu se rostogolesc. Aveti grija sa nu atingeti de cofrag/ceasca, scrisul de pe glob. Lasati sa se usuce bine, iar apoi scuturati/suflati excesul de sclipici de pe globuri. Gata! V-am spus ca e foarte usor :)
Va atentionez ca aveti toate sansele sa umpleti casa de sclipici!

Optional, puteti adauga paiete, strasuri etc. pe globurile personalizate.
Sa-mi trimiteti poze sa vad cum v-au iesit! ;)

3 comentarii:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...