12 aprilie 2013

Antreprenorul Autentic


Saptamana aceasta am fost invitata de catre Centrul de Dezvoltare a Carierei sa impartasesc din experienta mea in cadrul evenimentului Antreprenorul Autentic.

Interesanta abordare! Se refera la oameni ce prin pasiunea lor genereaza business, care [pe cale de consecinta] genereaza bani. 



Evenimentul a reunit 7 speakeri din domenii total diferite :
  1. Ciprian Man - Country Manager, UnifiedPost Romania
  2. Voicu Stoiciu - CEO E-concept custom Software
  3. Gianluca Testa - om de afaceri
  4. Camelia Minisan ;)  - initiator evenimente de timp liber
  5. Andrea Filip - Trainer ThetaHealing
  6. Iunia Pasca - calatoare prin lume si prin viata
  7. Tiberiu Filip - Managing Partner OnActive
Am fost placut surprinsa sa vad amfiteatrul plin si sper ca cele 3 ore de discursuri au inspirat si au adus plus valoare auditorilor. In fiecare dintre cele 7 povesti a fost vorba despre a crede si despre bucuria de a trai o viata creata extraordinar - asumat, integru, indraznet.

(click pt a mari imaginea)
p.s. dupa 7ani de cand am fost "the dream team" cu Andrea, cele mai cele ONG-iste... gasiti inca cel putin 2 asemanari evidente ;) (bluza mea a fost intr-o culoare impusa de organizatori- ca sa fie calibrata la energiile creativitatii).

M-am bucurat sa regasesc omuleti dintr-un alt capitol al vietii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...