18 august 2013

Atelier de Pictura Textila - Oradea

Dupa editia din Timisoara a atelierului de pictura textila, am pus tara la cale cu prietena mea Emilia si... si... si... va anuntam cu mare bucurie ca sambata 24 august 2013,  ne vedem in Oradea.

Am pregatit sacosele, pensulele, vopseaua speciala... aveti si galerie de imagini care sa va inspire (aici). Tot ce va ramane de facut este sa aduceti cu voi un pic de imaginatie si multa buna dispozitie. 

Abia astept weekendul! Imi plac oradenii si de fiecare data cand ajung aici am asa o stare de bine ♥ Asadar, toata lumea este binevenita (de la mic la mare, fete, baieti) si, chiar daca nu esti pictor innascut, garantez ca va iesi din mana ta o sacosa de care ai sa te bucuri! 

Informatii suplimentare
Tema: Atelier de Pictura Textila - sacose personalizate
Data: 24 august 2013, orele 17:00 - 19:00
Locatia:  Stage Muzeu, (pe terasa) - Oradea , Str. Iosif vulcan nr 14
Cost: 30lei/pers - se achita la sosire si include toate materialele necesare atelierului. Daca veniti insotit/a de un copil, participarea lui este gratuita. Tot ce pictati, va apartine.
Inscrieri: party@a-tent.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...