19 august 2014

Petrecerea Burlacitelor - ep.2

Despre petrecerea burlăciţelor am mai povestit (aici), iar concluzia este că se poate organiza în multe feluri, obiectivul fiind o zi/seară memorabilă alături de prietene. Recent, am discutat despre o astfel de petrecere şi, punând pe hârtie necesarul, n-am putut trece cu vederea că recuzita este de unica folosinţă: de exemplu, tricourile personalizate, sunt foarte haioase...dar fetele le vor purta în seara petrecerii, iar apoi vor ajunge în colţul din spate al dulapului...şi ar fi tare drăguţ, daca printre aceste elemente de recuzită s-ar putea strecura şi ceva purtabil oricând, care să aducă mereu aminte de seara aceea

Buchet de burlăciţă, viitoare mireasă
În această ordine de idei, am pus la cale o variantă care să împace toate aspectele discuţiei. :) Să vă explic:
1. Buchet de...burlăciţă, viitoare mireasă : buchet uşor şi rezistent, realizat din flori textile, un fel de repetiţie înainte de nuntă, pentru ca viitoarea mireasă să se obişnuiască cu rolul ;) Asortat la acest buchet, restul burlăciţelor pot purta:

2. Coliere din flori textile: sunt colorate, uşoare, feminine. Se pot purta cu succes la tricoul de burlăciţă, iar mai apoi la tot felul de bluze, rochii sau cămăşi.

Coliere din flori textile

3. Accesorii din flori textile: cordeluţe, bentiţe, agrafe, broşe, cercei etc.

Accesorii
Sper că vă este de folos ideea, iar dacă aveţi nevoie de o mână de ajutor, mă găsiţi aici (click). Ador florile astea şi vi le fac cu drag.

Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...