13 august 2017

Saculet pentru depozitare - cum este el util?

Am stiut de la primul set de lenjerie de pat pe care l-am cusut ca vreau sa il ofer intr-un ambalaj frumos si practic. Am inceput cu un saculet, am continuat cu un rucsac si acum explorez sacose de diferite forme.

Pe langa faptul ca arata dragut, saculetul este foarte util. Eu am o multime prin casa si ma ajuta enorm sa tin lucrurile in ordine. Am saculet pentru sosete de iarna, pentru ciorapi lycra, pentru manusi-caciuli-fulare. Primavara si vara mut saculetii "de iarna" pe raftul de sus din dulap si las loc hainelor lejere, de sezon cald. 

In calatorii am intodeauna cativa in bagaj: saculeti de pantofi - pentru ca nu vreau sa se atinga hainele curate de incaltaminte - saculet de lenjerie curata si un sac mai mare in care pun hainele purtate. In vacante sau deplasari rar iti bati capul cu spalatul hainelor si e foarte practic sa pui hainele folosite direct in sacul dedicat, nu sa le lasi aruncate gramada prin camera de hotel sau indesate intr-o plasa..


Intuiesc ca pot fi utili si in caminele in care sunt copii. Prichindeii isi pot depozita jucarii intr-un astfel de saculet, iar cu rucsacelul textil pot iesi chiar si in parc, la plaja sau la strand.



Voi folositi astfel de saculeti? Ce puneti in ei?

 ♥ Camelia  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...