10 decembrie 2012

Atelier de Pictat Traistute de Colindat

Una din amintirile pastrate cu drag in sufletul meu este o seara de colindat, pe vremea cand eram de-o schioapa. Tin minte ca am fost infofoliti bine, in timp ce repetam colinda, iar la plecare am primit o traistuta de colindat, simpla, alba, de bumbac. Mi-am petrecut-o pe dupa umar si imi amintesc clar cat de tare ne-am bucurat de nuci, mere si cozonac. Nucile le tot numaram (dar numai pana la 10, ca mai mult de'atat nu stiam nici care) iar cozonacul era cald, cu branza, de l-am mancat pe tot pe strada si ne gandeam sa o mai colindam o data pe vecina aceea, doar ca sa ne mai dea o portie. :)))

Sunt calde aduceri aminte si sunt sigura ca si voi aveti povestile voastre - simple, autentice, pline de bucurie :) 

Cred cu tot sufletul ca spiritul sarbatorilor de iarna inseamna mai mult decat aglomeratie, cheltuieli, mancat peste masura si colindat pentru bani si, de aceea, va invit  duminica 16decembrie 2012, incepand cu ora 17.00 la un Atelier de pictat Traistute de Colindat. Cu mic, cu mare, vreau sa ne intalnim si pret de 2ore sa avem un timp de calitate impreuna ce va lasa o amintire frumoasa. 

Mesterim traistutele impartiti in 2 echipe:
  1. Echipa prichindeilor, care, ajutati de parinti vor picta traistutele cu vopsea textila. Modele de oameni de zapada, braduti, globuri si sosetele asteapta sa fie colorate si decorate!
  2. Echipa "oamenilor mari" care vor lucra traistutele prin tehnica servetelului pe textil, iar detaliile finale vor fi facute cu pensula si vopsea textila.
Nivelul de dificultate al atelierului este redus, astfel ca si dac au doua maini stangi, participantii pot realiza traistute frumoase. Atelierul este o ocazie buna de a descoperi aceste tehnici - pe care le puteti folosi ulterior pentru a decora si personaliza tricouri, genti, rochii etc.

Informatii suplimentare:
Tema: Atelier de Pictat Traistute de Colindat - pictura textila & tehnica servetelului pe textil
Data: 16 dec. 2012, ora 17.00
Locatia: Timisoara, Club Arta in Nori, in Curtea Berarilor (vis-a-vis de Hotel Continental)
Cost: 30 lei/pers. Toate materialele necesare sunt incluse + ceai. Se achita la sosire
Inscrieri: party @ a-tent. ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...